Sivut

tiistai 15. lokakuuta 2013

Kouluaikaisia juttuja - stailauksen näyttö

makuuhuone - lähtötilanne

makuuhuone suunnitelma - minun piirtämäni
makuuhuone toteutus - ryhmätyönä tehty
makuuhuone toteutus - ryhmätyönä tehty



työhuone suunnitelma - minun piirtämäni

työhuoneeseen tulevan työpisteen suunnitelma

työhuoneeseen tuleva vuodesohva - minun piirtämäni

vuodesohva kalusteliikkeessä eri verhoilukankaalla

sisustekstiilejä makuu- ja työhuoneeseen - minun piirtämäni

työhuoneen pohjapiirros - minun piirtämäni

työhuone lähtötilanne

työhuone lähtötilanne
työhuone toteutus - ryhmätyönä tehty toteutus

työhuone toteutus - ryhmätyönä tehty
työpiste työhuoneeseen - korkea kaappi jäi pois

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos postaukseni herätti ajatuksia, suuntaan tai toiseen, jaathan ne kanssani?